April 27, 2013
restless
April 12, 2013
April 9, 2013
do you dare to dream?
sebab aku ta boleh na download this video using my current laptop, kita letak sini. sambil sambil korang boleh tengok, for your own good.
this will be one of my favourite video.
thank you love.
April 8, 2013
weekend
Monday Blues turned to Yellow
hikhik. Excited. Even gua sendiri try buat transaction nak tengok cemana flow dia.
By the way, Cheesy has been updated with new arrivals and are taking pre orders for infinity, peace, anchor and ribbon bracelet. Do visit our page for more information.
Website : http://www.cheesycloth.com
Facebook : http://www.facebook.com/cheesycloth
Instagram & Twitter : @cheesycloth


April 5, 2013
petik kata fynn jamal
March 7, 2013
after school
umumnya, da habis belajar januari haritu. lepas tu terkial kial duduk rumah bilang bintang. bangun pagi lepas dok dengar mama membebel kat budak sekolah soh mandi la pakai baju la makan la cepat la ape semua, layan korea. breakfast. mandi. beli ikan. masak. amek adik. lunch. korea. amek adik. makan. senam senam sikit. mandi. dinner. korea. tidur. seminggu sekali dapat sumber internet, bukak jobstreet, apply kerja. kadang kadang kene interview ngan bapak sendiri.
cukup dua bulan, apak pon bising ya rabbi. suruh kerja tapinya risau nanti hujung bulan lima ta dapat cuti panjang. haila. ta bekerja bising. tetibe kene campak kerja dekat company ni. kita na lari dari company apak sendiri, tapi campak yang kaitan kaitan jugak. haila.
maka, harini mula kerja. kerja serupa macam intern dulu. rilex rilex je. yang buat lainnya, dekat butik. sambil belajar jahit, sambil kenal jenis kain. sambil sambilan.
working hour lamaaaaaaa. 9 pagi 6 petang/9 malam. tadi makan laksa je alas perut. semua stok diet ta makan nasi. aku pon jadi, emm. bantut lapar aku. balik kerja, terus ajak bonda cari makan. tapi sekarang jam sepuluh, still rasa na lapar. perut da biasa penuh, tetibe kene dera ni, lain macam kebulur dia.
besok shift panjang sampai malam. doa la mampu bertahan. badan da biasa manja ni, memang mintak kene penampor je. lenguh semacam.




