March 27, 2012

jealousy

kadang kadang, bila kita tengok someone yang kita rapat, dok berseronok dengan kekawan circle dia yang lain, allah. jelesnyeeeeee. bukak blog si anu, selambak gambar dia dengan kekawan. bukak si ani, selambak lagi dengan kawan dia. dulu, aku antara mereka, sebahagian dari cerita. kalau bergosip boleh ta tido malam. kalau berlapar, share makanan se-tupperware, kalau geram tu, sama sama pegi sepak dinding. okay over.

tape, janji kekawan bahagia. kalau diorg sedih, aku punye emo macam aku yang kene.

jeles. rindu.

dari budak hindustan yang dok sebelah sebelah daerah je tapi asal na jumpa je mak aih, mesti lah last last minit punya cancel sampai la budak kecik yang busy gila tapi suka buat kerja gila time aku tade. pastu si tukang tangkap gambar ni, memang kerja dia belakang tirai stalk kitorg, sekejap ada sekejap tade. sabau je la.

dot, na dengar hang menjerit karoke.
icha, ta aci, aku pon na buat surprise bday party gak kat kau.
sha, na jalan huyung hayang macam orang ta betul pahtu langgar katil langgar bucu sesama ngan kau.

;(

No comments: