September 2, 2012

food treat

 

a good boyfriend named pidot yang tetibe berhenti sekolah dari uniten tade notis ke apa dekat aku masa tengah praktikal dulu, da balik dari indonesia. yeah. tapi dia cuti time aku cuti kene balik kampung. zzz. jejak kaki kat uniten terus hello dia, terus kena jadi PA teman shopping sebab dia na fly pegi Jepun pulak. seronok betul tengok orang kerja sekejap terbang sana sini.

upah peneman shopping.

P1000780

lepas tu entah cemana tah lesen kete dia boleh termasuk dalam beg aku, ta pepasal esok tu kene datang balik mengadap aku. terus heret pegi lunch kat alamanda plus si demok, rapijah kempunan na shushi ta habis habis.

P1000784 P1000790-horz P1000802 malam tu, hari kamis, dia pon terbang pegi Jepun. semalam hello aku cakap green tea kat sana pure gila macam kencing kuda a macam dekat shushi king (-.-)” tau pulak kau kencing kuda rasa macam mana.

sepanjang panjang jalan ta behenti borak. sampai rasa rindu gila bila jumaat tu da tade orang na bawak keluar makan. sobs.

No comments: