September 15, 2015

150915

Dulu masa zaman berangan-angan syok kawen, aku macam cakap

Cantiknya birthday tahun 2015 nanti. 150915. Umur pon cantik je 25. Kah! 

Lepastu aku pon terfikir la kot la dapat wedding masa time ni, mesti best. Acacah meaningful sangat walaupun sebenarnya aku ta suka pun date ape ape sama dengan birthday aku. Nanti dapat hadiah satu je. Haha. 

Tapi sekarang ni jangankan kawen, nak sebut perkataan 'kawen' pun lemau. 

So my dearest future husband, you just missed once in a lifetime chances to combine my birthday and wedding anniversary altogether. Muahaha. Memang tak la aku nak bagi. Bila lagi aku nak merasa sambutan penuh kasih sayang dan paksa belikan hadiah tanpa rasa bersalah. 

Tapi sesungguhnya birthday aku tahun ni lemau je. Boipren boleh lupa birthday aku! zz. Dia ingat 18hb. Lepastu dia dapat tahu pun sebab member wish dalam group. Memang selamba aku seligi dia bila jumpa lepas tu. Padahal tengah malam birthday aku tu dia datang jumpa aku. Aku dengan mamai keluar rumah ingatkan ade surprise badut sarkas nyanyi happy birthday ke. Harapaannnnn hatikuuuu~

Aku cakap dekat Ammi, tade ke kek sedap untuk birthday kakak. I tanak secret recipe. 

Tiga hari kemudian, datanglah seketul kek meleleh ni. Asyuk sey. Mekasih Ammi. You are the best!!

No comments: